Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 10, 2011

38 Video Iman terpilih dalam Video Pilhan Nona

Sape ada tengok rancangan Nona semalam? Ada perasan tak video pilihan selepas video budak lelaki tolak  troli ada video Nur Iman ngah hisap botol susu sambil joget sikit dan kebetulan pula lagu yang terpasang kat radio.

Tak sangka pula video yang dihantar adik ke Nona terpilih dan disiarkan semalam. Meh tengok aksi Nur Iman semasa berusia 10 bulan kalau tak silap abah. Ni original video.

Kalau nak tengok yang nona korang boleh ke tonton.com.my
video


Untuk makluman semua, dalam rancangan Nona ada Segmen interaktif, iaitu ‘Video Pilihan’. Segmen ni  memberi peluang kepada penonton untuk menghantar video rakaman sendiri seperti gelagat anak-anak, percutian keluarga, gelagat binatang peliharaan dan lain-lain untuk berkongsi bersama. 

Yang bestntya hadiah bakal diberikan kepada pengirim yang menghantar video paling lucu dengan aksi menarik. So adik abah lah yang dapat..oooo..tak aci!

38 comments:

  1. tomelnya iman, semalam tak tgk sbb gi cari hadiah besday najwa..selalau mmd tak pernah miss, tp dpt jugak kt sini hehhee

    ReplyDelete
  2. hahaha
    tahniah
    kene share hadia tue.. hahaha

    kalau tak bg
    boleh dikira telah mengeksploitasi kanak2.. hahaha

    ReplyDelete
  3. sy tengok smlm...tahniah ye..glemer tu masuk tv..he3

    ReplyDelete
  4. comel aksi anak anak kecik memang menarik dan menghiburkan

    ReplyDelete
  5. hahahaa...adil la tu...adik yang hantar kat nona, dia yang dapat... abah senyum jer la :)

    ReplyDelete
  6. dari sehari ke sehari nak hantar video damia nyanyi abc xjadi2

    ReplyDelete
  7. dari sehari ke sehari nak hantar video damia nyanyi abc xjadi2

    ReplyDelete
  8. haha sian abahnya tak dpt hadiah haha..

    ReplyDelete
  9. tahniah...telatah anak-anak kecil memang menghiburkan...

    ReplyDelete
  10. ya! MDT ada tengok..
    seronok bila layan keletah anak2 lagi2 kalau masih baby..

    ReplyDelete
  11. congrat... terlepas tgk, t nak tgk kat tonton semula... ;d

    ReplyDelete
  12. Comelnya ..taniah si comel :) ..bestnya dapat masuk tv ..chak!

    ReplyDelete
  13. tahniah tahniah..video yg dipaparkan pun semuanya lucu2..bikin semua orang terhibur. :)

    btw, i'd followed urs. thank u.

    ReplyDelete
  14. Tahniah yer....mmng telatah sikecil cukup mnghiburkan....

    ReplyDelete
  15. ha..ade tgk..
    terpilih jugak ye..tahniah!

    ReplyDelete
  16. tengok ..
    tapi tak perasan pulak tu sapa..
    hehhehe

    ReplyDelete
  17. ruginya xtgk cz semasa siaran nona sy trlelap la pula.......hu...
    Apa pn tahniah!!!

    ReplyDelete
  18. Tahniah, cute sangat Nur Iman...

    ReplyDelete
  19. aah ada tengok nona....yeke..tahniah ye....

    ReplyDelete
  20. tahniah terpilih. tak pe, nanti hadiah tu bolehlah share2 kan. hehhee :p

    ReplyDelete
  21. alamak abah..terlepas tgklah...selalu tak penah miss tgk nona..memang suka tgk bab video pilihan..suka tgk gelagat budak kecik2..

    ReplyDelete
  22. tahniah...nak htr video Mifz gak la..hehe

    ReplyDelete
  23. iqa ade tgk ni...siyesly comel gler baby tu gelak....^_^

    ReplyDelete
  24. syuzi mmg suke sgt TENGOK NONA... tapi ahad lepas x dpt tgk... sbb kuar .. huhu

    ReplyDelete
  25. aaa..tengok2..kebetulan saya tengah tengok nona masa tu.. hehehe..comelll...

    ReplyDelete
  26. ohh..sgt tak perasann..gelemerrrr anak!!!

    ReplyDelete
  27. This is just the same as how someone with a car could
    run you over, when they see you on a street. This removes all restore points, but if your second
    half often visits dating websites and chat-rooms are set up
    not only for making friends, but also for love affairs.


    My homepage :: keylogger

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates