Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 21, 2012

14 Rossa Buka Tudung Selepas Niat 40 Harinya Tercapai

19 Dis – Penyanyi Indonesia, Rossa atau nama sebenarnya Rossa Roslaina Sri Handayani bercadang mahu memanjangkan niatnya untuk bertudung lebih dari 40 hari seperti yang diharapkan selepas pulang dari menunaikan ibadah haji baru-baru ini.


Ujar penyanyi yang popular dengan lagu "Pudar" ini memberitahu bahawa selepas dia pulang dari menunaikan haji pada 2 November yang lalu dia telah pun menyempurnakan niatnya untuk memakai tudung selama 40 hari.
Namun begitu selepas merasakan keselesaan yang dirasai, Rossa memberitahu dia telah memanjangkan tempoh dia berhijab untuk beberapa ketika lagi.

BACA: Gambar Maya Karin Dipeluk dan Hampir Dicium

"Hari ini (Selasa) sudah cukup 40 hari. Sampai Disember ini (memakai tudung) Insya-Allah," katanya pada pelancaran albumnya 'Masterpiece', di Jakarta Selatan, di sini pada Selasa lalu.

Menurut penyanyi genit berusia 34 tahun ini juga disebabkan dia telah menandatangani kontrak perjanjian dia terpaksa akur untuk membuka tudung demi menjayakan persembahan tersebut.

Walaubagaimanapun ujar Rossa lagi dia dapat merasakan kelainan selepas menunaikan haji tatkala menolak untuk berpakaian seksi seperti sebelum ini.

sumber: yahoo

Komen AK:
Mudah-mudahan dia akan terus memakai hijab. Nampak manis gitu!

14 comments:

  1. bagus2.. harap dia dpt kekalkan :)
    tp yg kontrak tue kena buka jugak kerr? mmm

    ReplyDelete
  2. Harap2 teruslah pakai tudung ye rossa

    ReplyDelete
  3. pakai terus pun xper...mmg dituntut pun kan..

    ReplyDelete
  4. subhannallah..comel jerr pakai tudung..ada iras wahida wassini pun ada...moga terus bertudung

    tahniah dah tukar domain ^_^

    **boleh letak link dlm g+? kdg2 saya x dapat jejak nak balas komen

    ReplyDelete
  5. setuju, moga dia terus pakai.....

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum AK...manis jer bila dia bertudungkan...:)

    ReplyDelete
  7. keja mcm ni kena ikut rule
    moga lepaih ni dia kekal bertudung
    sangat suwittt tgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah mudah mudahan berterusan hendaknya...

      Delete
  8. Apa sangatlah janji sesama manusia kalau janji itu menyimpang dari jalan agama, kan?

    ReplyDelete
  9. Cantik dan manis bertudung ♥♥

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates