Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 30, 2011

17 Hotel ais di Romania

Menarik di Kosmo Online!

BUCHAREST, Romania - Sebuah hotel yang diperbuat daripada ais di kawasan pergunungan Fagaras menjadi tumpuan orang ramai dan para pengunjung.


Hotel Balea Lac itu cuba menawarkan 10 bilik yang mempunyai katil besar dengan suhu di antara -2 dan + 2 darjah Celsius pada harga AS$45.73 (RM145.19) setiap orang.

Para pelancong juga boleh makan di restoran dalam hotel itu.

Hotel itu dibina pada setiap tahun supaya ruang dalaman tidak kelihatan sama setiap kali musim sejuk.
Pekerja-pekerja tempatan memotong lapisan ais di kawasan pergunungan itu untuk digunakan bagi membina dinding hotel ais tersebut. - Agensi

17 comments:

  1. perghh mcm2 idea diorg ni.. sy tak tahan sejuk takleh sewa bilik hotel tu

    ReplyDelete
  2. dah jadi duduk dlm pti ais la..tak beku ke nti hehe :P

    ReplyDelete
  3. Bila la saya nak sampai sana ni Bah!!!

    ReplyDelete
  4. huhuu..tak nak masuk hotel nie..kang keras macam batu lak..haaaa

    ReplyDelete
  5. jangan bangun2 tidur je nanti terus keras sama.. mati kesejukan..hee

    ReplyDelete
  6. tak sanggup sejuk2 mcm ni...huhu...

    ReplyDelete
  7. wow! sejuknya kalo duduk kat dalam hotel tu....
    alangkan bila hujan pun dah terasa sejuk kan???

    ReplyDelete
  8. salam.....

    sejuknya ni...boleh beku.:)

    ReplyDelete
  9. dap nya aiss.

    soory lama tak datang. sibuk. :(

    ReplyDelete
  10. sejuk tu...=)
    selamat tahun baru =)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates