Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, August 5, 2011

5 Kini Abah terjah blog korang dengan TM

Salam Pagi Jumaat semua, hari ini abah bercuti..yeaaaahhhhhh...petang ni abah akan pulang ke rumah ibu tercinta di Kuantan Pahang...Semalam abah berbuka ngan famili di Restoran Tuu....Dia Pak Tam..nanti ada masa abah akan upload picturenya ok!


Kini abah telah menjadi salah seorang pengguna Streamyx TM...yeaaahhhh...so hari ni dah install..akan bermulalah operasi abah terjah ke blog korang semua..jaga-jaga.

Dengan kelajuan 1mb ni dan bayaran RM110 sebulan abah akan serang blog anda..fuyoooo..laju tau..nak ambik unifi...mmmmm..cam tak mampu nak bayar je.

Sebelum ni abah pernah menggunakan broadband celcom dan maxis tapi....mmmmmm..tknak lah komen ye..nanti kena saman pulak. So secara automatiknya abah telah menjadi warga pengguna TM.

Tujuan utama pemasangan Streamyx ni sebenarnya bagi memudahkan ibu Nur Iman untuk buat kerja office..sebab kerja office dia boleh dilakukan dirumah jika tak sempat siapkan di rumah..company wife guna Virtual Private Network (VPN).

Oklah cukuplah setakat ini untuk hari ini, kita jupa lagi ye..salam Ramadhan semua dan selamat berbuka puasa..Love you all!

5 comments:

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates