Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, December 8, 2012

10 Lawak Bola Sepak


Mat Yo : Saya dah lulus semua peperiksaan dan saya nak tukar kelas .

Apex : Saya salah kira sikit jer dan cikgu salahkan saya .

Safee : Kelas saya diharamkan dan saya kena cari kelas lain

Alex : Orang ingat saya akan gagal tapi saya lulus !. Dapat A lagi .

Farizal : Saya kena tangkap buat date tapi saya dapat nombor 1 .

Piya : Saya dah buat dengan terbaik tapi cikgu bagi markah tak lulus .

Zaquan : Saya demam dan saya suruh kembar saya pergi ambil peperiksaan .

Aidil : Alamak. Girlfriend aku buat hal lagi.

Cikgu Gopal :Saya kenal pelajar-pelajar saya. Saya seorang cikgu Sains. Suka buat eksperimen

sumber: di facebook.Tak tahu siapa punya idea.

BACA : Anggota Polis Gemuk Di Arah Bersenam di Indonesia


Apa-apa pun Ahad ni Malaysia mesti menang ke atas Thailand. Tebus kembali maruah harimau malaya!

10 comments:

  1. Hehehe...ada2 jer idea dorang nih kan.

    ReplyDelete
  2. paling kesian kat mat yo la..tekanan dari bekas penyokong..kan??

    ReplyDelete
  3. @diana a'ah btl tu..penokong fanak red warrior

    ReplyDelete
  4. hahaha best gak la baca nie nk bca lg la haha

    ReplyDelete
  5. hahaha..boleh plak..apa2 pun Selamat Berjuang Harimau Malaya!ramai2 kita sokong..semoga dorg menang..amin! =)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates