Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 27, 2011

23 Mengapa Perempuan Melayu jer Kena Histeria??

Mengapa perempuan melayu jer kena histeria??

PELAJAR perempuan Tingkatan Tiga Sekolah Menengah Kebangsaan Abu Bakar dipujuk anggota penyelamat apabila mengugut untuk terjun dari tingkat dua bangunan sekolah itu - Sumber Berita Harian

Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku diasrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum cina dan india. Di mana salah nya... ... ..Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.

Kes histeria di sekolah kat BSB... ..Misteri di Asrama Puteri terjawab!

BACA : Peluang Anda Memenangi Android

Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sek itu. Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu pun datang engan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik..

Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya!
Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin itu!!! Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.

"Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah?
Jawap!!!" Kenapa gadis melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam???"

Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab...

""Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan Tak Menarik Hati, Tiada Memikat""
""Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik,Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK... ""
""Aduhai... (korang nyanyilah sendiri lagu ni sampai habis..) hehehehe.....

Sumber: mmmm..ntahlah siapa original writer ni. Anyway thanks to him/ her.

23 comments:

  1. alaaaaaa... dah pernah bace ni! (pon terkena lagi! hoho!)

    ReplyDelete
  2. mmg menawan...mmg menarik hati..hahaha...

    ReplyDelete
  3. ada rakan duet tak ketua jin tu?
    macam mawi dengan jamal ;p

    ReplyDelete
  4. hahaha...betullah sebab menarik tu lah yang suka rasuk sangat

    Apa kata kita

    ReplyDelete
  5. SALAM,
    ITU YG KENA RASUK ... ELOK JUGAK DITANYA MENGAPA RAMAI YG LAIN TIDAK DIRASUK ?

    ReplyDelete
  6. nyanyi sambil joget2 ni..ekekeke..:p

    ReplyDelete
  7. kakkakkakakakkak

    ayu dok kemam kapas hampir2 nak terkeluar nie gelak tak tahan..

    abah khalisha, ayu tak tahan gelakkkkk

    ReplyDelete
  8. alahai kembang kempis idung syiela ni ha.. tahan gelak.... bomoh+ jin = mawi + jamal :)

    ReplyDelete
  9. hehehhe sampai hati betul dia nyanyi cmtu...

    ReplyDelete
  10. ceh! beria nak tau kenapa..rsnya dr mastika kut ni

    ReplyDelete
  11. Hysteria di kalangan pelajar Melayu seperti juga Amok di kalangan lelaki Melayu

    ReplyDelete
  12. Hysteria dan Amok adalah di sebabkan budaya Melayu yang menanam nilai murni sopan santun,malu,segan silu untuk meluahkan perasaan marah mau pun cinta,gila,hiba. Bila perasaan yang terpendam in tidak dapat lagi di bendung ia menjadi Amok di kalangan lelaki sementara perempuan tidak bagitu ganas menjadi histeria. Bangsa lain umumnya India yang bagitu dekat dengan tamadun Melayu suka berlawan jadi perasaan mereka di luahkan sebelum ia membekam di kalbu menjadi Amok atau histeria.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates