Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 28, 2012

13 Aksi Nur Iman Tunggang Kuda

Kuda apa? Kuda rotan.hehehe.

Anak-anak jangan tiru aksi merbahaya yang ditunjukkan oleh Nur Iman ini tau. Nur Iman memang telah dilatih dan terlatih sejak kecil lagi.Hehehe.

BACA:   Awas Bayi Selesema Seminggu

Tapi kalau jatuh sakit juga tu. Konon dah terrer sangatlah tu...








13 comments:

  1. ai ingat anak lelaki ai jer yang naik lasak gini, sama ja pangai kalau dah bebudak ni kan...hehehehehe

    ReplyDelete
  2. abah dia yg ajar, memang la terer..(abah ganyang ko !)..hehe

    ReplyDelete
  3. haha... lawak juga anak dara awak ni ya AK..
    lasak pun ia...:)

    ReplyDelete
  4. Peh! Siap ley panjat atas badan kuda. Hebat! hahahaha...tp careful ya? Kang jatuh, sakit! Ouchh!

    ReplyDelete
  5. @aTieYusof FamilyMmg lasak sgt2..pening juga dibuatnya kadang-kadang

    ReplyDelete
  6. @faraherda.razalandah nasihat..tp itulah kalau dah terjatuh, nangis baru lah sedar kejap..pastu buat lagi

    ReplyDelete
  7. amboii..boleh jadi cowboy girl ni.. hehehe..

    budak pompuan mmg lasak..damia pun tunggang motor abang dia dgn gaya camni..hehehe

    ReplyDelete
  8. pandainya Nur Iman tunggang kuda ye..

    nanti bawak auntie naik kuda eh.. muat tak ? miahahha

    ReplyDelete
  9. Ya allah..dulu masa SA kecik..SA ada kuda ni tau....tp la ni SA dah 35 thn..dah xde lagi la...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates