Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 7, 2011

22 Spontaneous Thursday: Kaki Datuk Siti Nurhaliza

Klik untuk tumbuh besarkan

Macam-macam manusia ni kan sehinggakan kaki Datuk Siti Nurhaliza pun depa cari ni. Nak kena penyepak dengan Datuk K agaknya. 

Nak tengok gambar Datuk Siti Nurhaliza klik sini.

22 comments:

  1. nak tengok licin ke tak..wakakah

    ReplyDelete
  2. yelah.. dorang x penah tgk betis Dato Ct.. kekekeke

    ReplyDelete
  3. kaki saya dengan kaki datuk siti lebih kurang sama je..:p

    ReplyDelete
  4. haha....dorg nak tgk kaki pulak dah....selama nih nengok muka jer:)

    ReplyDelete
  5. hahahahaha
    mak jema fengsan hokeh....
    sabo jela

    ReplyDelete
  6. ntah2 kaki ct lebih busuk dari kita..haha

    ReplyDelete
  7. lawak le sape yang nak tengok kaki tu...

    ReplyDelete
  8. hahaha hape punye org daaaa :P
    mmg nak kene ketuk dgn dato k le tu..hehe


    luv,
    cik ana :)

    ReplyDelete
  9. ingat ke betul betul kaki siti tadi
    hehehe

    ReplyDelete
  10. dah pemes kaki pun jadi hahaha...

    ReplyDelete
  11. hahahaa...sebuk je nak tengok kaki orang :)

    ReplyDelete
  12. Dato Siti kan tak penah pakai skirt pendek..tu yg sibuk carik..hehehhe

    ReplyDelete
  13. hehe... apa la agknye mrk pk kan...

    ReplyDelete
  14. muka lawa kaki kena lawa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates