Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 14, 2011

26 Siapa nak pahala percuma?

Cuba angkat tangan siapa yang taknak pahala? Kalau nak meh kita baca ni..

Subhanallah :: Maha Suci (Engkau) Allah

Subhanallah

Subhanallah

Subhanallah

Subhanallah

Seterusnya..

Allahu Akbar :: Allah Maha Besar

Allahu Akbar

Allahu Akbar

Allahu Akbar

Allahu Akbar

dan yang terakhir..

Alhamdulillah :: segala puji untuk(mu) Allah

Alhamdulillah

Alhamdulillah

Alhamdulillah

Alhamdulillah

Mudahnya nak dapat pahalakan..Anda buat anda dapat!

26 comments:

  1. tq,semoga lebih mengingati pencipta kita

    ReplyDelete
  2. kita menyebut dan memuji namaNYA pun dah dapat pahala.. mudahkan??? thanks ye :)

    ReplyDelete
  3. makasih abh
    igtkn fara
    dpt pahal percuma ^^

    ReplyDelete
  4. makasihh abah..alhamdulillah...pahala percuma..:)

    ReplyDelete
  5. selamat pagi khamis abah khalisha..

    terima kasih berkongsi
    amin.........

    ReplyDelete
  6. alhamdulilah..dapat pahala baca entry nie..abah pon dapat pahala jugak kongsi ilmu :)

    ReplyDelete
  7. hehehe..mekasih.Sama-sama kita dapat keberkatan daripada-Nya

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..perkongsian yg baek..

    ReplyDelete
  9. doa nabi yunus juga kalau diamalkan dipermudahkan segala urusan.. aminn

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.... yg mengepost ni pun dapat pahala...

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah
    harap2 dapat pahala bila selesai baca n3 ini
    terima kasih abah =)

    ReplyDelete
  12. hah...macam Dato' Ustazah plak...hehe bagus2...sesuatu yg baik tu perlu diingatkan selalu...tima kasih.

    ReplyDelete
  13. pahala memang xsusah nak dapat, tapa bala memang senang nak dapat..:)

    ReplyDelete
  14. senangkan nak dapatkan pahala..Thanks abah khalisha..

    ReplyDelete
  15. subhanallah..allahu akbar..alhamdulillah..

    ^_^ tq abah

    ReplyDelete
  16. thanks abah..dapat menambah pahala :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates