Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 2, 2013

20 Nur Iman Ke Sekolah

Selamat Tahun Baru semua!

Alhamdulillah,dapat lagi kita semua menjejak ke tahun yang baru.

Hari ini adalah hari pertama persekolahan pra-sekolah Nur Iman. Kecian Nur Iman kena bangun seawal 6 pagi. Tapi sebelum ni kalau belum sekolah biasa je dia bangun pagi tapi hari ni liat sikit dia. Macam faham je nak ke sekolah.

Dah siap mandi dan pakai baju apa lagi duk layan kartun kegemaran dia Upin dan Ipin.







Disebabkan Nu Iman bersekolah di nursery yang sama so AK tak yah nak tunggu sebab dia dah biasa di situ sejak berusia 4 bulan.

Kalau ikut bulan Nur Iman baru je berusia 3 tahun 2 bulan tapi sekolah biasanya ikut tahun so dah 4 tahun anak AK ni. Kejap je masa berlalu. Dah besar anak kesayangan abah dan ibu ni.

Belajar rajin-rajin tau!

20 comments:

  1. dia dah biasa kat situ tak risau la ..kan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah betul tu..kawan-kawan pun dia dah kenal..cikgu semua

      Delete
  2. Comel nya Nur Iman...
    sekolah pandai2 ye nak...:)

    ReplyDelete
  3. sama la macam anak lynn...dah biasa kat tadika dia...jadi x perlu tunggu lama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah..kalau tk jenuh nak menunggu kan

      Delete
  4. comeynya iman.. anak2 kalau ada kawan kat sekolah dia tak kesah kan.. kita pon xpayah risau dia ngis..hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah btl tu..kalau tk biasa jenuh jg nak menunggu..nak pujuk nangis lagi kan

      Delete
  5. Baguslah Nur Iman. Auntie suka anak yg cerdik macam ini taklah menangis bangun pagi. Semangat nak sekolah kan sayang. Anak auntie pun sekolah juga tau tapi dah besar dah...

    ReplyDelete
  6. belajar rerajin tau Nur Iman.. moga jadi insan yg berjaya nnt.. :)

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Kalau ikut baju besar tu..baju utk umur 6 thn punya..

      Delete
  8. comel iman... cantik baju sekolahnya.. sekolah mana ni?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates