Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 17, 2012

27 Gambar Maya Karin Dipeluk dan Hampir Dicium

Ha tu dia tajuk memang cukup bikin panas punya..sebenarnya tajuk tu gambar Maya Karin dipeluk dan hampir dicium oleh orang utan.

Saja nak bagi gempar! Orang Malaysia ni rata-rata memang suka cari keyword artis seksi, peluk, bogel dan macam-macam lagi.

TENGOK : Oh Maya Karin...sepupu jauh Isteriku......
BACA : Dua Kesan Bahaya Demam


Jangan jeles pula ye bila tengok anak orang utan ini dapat memeluk maya karin.




Dengarnya sekarang Maya Karin sibuk dengan kerja-kerja kebajikan. Itu yang kurang berita kontroversi pasal dia. Betul ke?

Oh ya, address blog abah khalisha kini www.abahkhalisha.my

sumber gambar: plbgaimacam.blogspot.com

27 comments:

  1. @Ummi Syafiq x sure plak AK..tu dah berbau wangi lah rasanya melekat minyak wangi maya karin.hehehe

    ReplyDelete
  2. ahahha.. ingat kan org yg peluk...huhu:)

    ReplyDelete
  3. hihi. disebabkan maya karin, saya akan cuba dukung orang utan lepas nih!

    ReplyDelete
  4. bagus laa beliau sibuk dengan kerja kebajikan :)

    ReplyDelete
  5. oh, terlibat dengan kerja kebajikan :

    ReplyDelete
  6. hahahhaa...Jgn lupa bro, ada juga gambar " siti nurhaliza dipegang dadany oleh orang utan"....cuba carik...:P

    ReplyDelete
  7. he..he.. tajuknya mmg sangat sensasi.. nampak penyayang betul maya karin tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu semestinya..tajuk mesti gempak..hehehe

      Delete
  8. comellah pulak pic maya dgn org utan tu....

    ReplyDelete
  9. aduhh kalau akk ... x lahhh
    bauu woooo buchuk !

    ReplyDelete
  10. tajuk tak menahanler yerk...
    memang orang mesiani gituler ..
    akakpun kalauler nak bagi blog meletop kena tajuk gitu...
    maya karin memang suka hutan2nikan..
    orang utanpun mestiler dia suka..

    ReplyDelete
  11. adehhh.. x reti nak pegang org utan.. nak dekat pun takut. hahaha

    ReplyDelete
  12. dua2 comel... bertuah orang utan tu...

    ReplyDelete
  13. nasib baik orang utan tu tak mintak nenen.. kan naya tuh.. ^.^

    ReplyDelete
  14. salam abah khalisha...seram gak nk dukung org utan nih!:D

    ReplyDelete
  15. nasib orang utan.. bkn orang.. hihi..

    ReplyDelete
  16. untungnya org utan tu dpt jmpa maya karin...hihihi

    ReplyDelete
  17. wow tomeiiiiiii.........untung org utan tu kan

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates