Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, November 10, 2012

0 Gua-Gua Tercantik di Dunia

Biasa kalau kita bercakap pasal gua yang tergambar dalam fikiran adalah kegelapan, menyeramkan dan hidupan yang hidup di dalamnya adalah kelawar.

Mungkin gambar-gambar gua di bawah boleh mengubah persepsi anda tentang gua.

a) Majlis al Jinn Cave (Negara Oman)























b)Cave of the Ghost (Negara Venezuela)






















c) Tremendous Cave System (Negara Iran)


d)Eisriesenwelt Ice Caves (Negara Austria)


























e) The Reed Flute Cave (Negara China)






















f) Galos Salt Cave (Chicago)























g) Ice Cave (Antarctica)

























h) Underwater Caves (Fiji)




i ) Cave of Fingal (Scotland)


Mana gua Batu Caves?hehehe...

sumber: buzzfeed.com

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates