Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 6, 2012

11 Salah Pakai Kasut di Masjid

Salam petang jumaat semua!

Sesudah selesai solat jumaat tadi, semua pakat berpusu-pusu keluar masjid. Abah pun ikut sama dan mencari manalah kasut abah ni. Rasanya betul dah letak sini! Tapi takde.

Tetiba ada orang tepuk bahu, "Ni kasut encik ye?" kata seorang lelaki sambil menunjuk kasut yang sedang dipakainya. 
"a'ah", abah jawab.
" Maaf saya salah pakai," jawabnya lagi. 
" Ok tkpe janji jangan ambik terus sudahlah" abah jawab.

Nasib baik dia perasan yang dia salah pakai kasut. Kalau petang nanti atau malam nanti baru dia perasan yang kasut sedang dia pakai bukan miliknya tak pasal-pasal abah balik office berkaki ayam.

Alhamdulillah berkasut abah balik ke office.

11 comments:

  1. Biasala Bah..mujur dia sedar..if not alamatnyer sedekah hari jumaatttt

    ReplyDelete
  2. naisb baik lah orang tu pulang kan balik
    kalo dia buat derk aje....
    konpem abah tak berkasut....

    ReplyDelete
  3. sib baik
    kalau tak mesti abah buat n3 bertajuk berkaki ayam balik ke opis hehehehe

    ReplyDelete
  4. jgn buat2 silap amik sudah lah

    ReplyDelete
  5. tak pasal2 berkaki ayam pulak kan..hehe

    ReplyDelete
  6. selalu pen ngan encik suami..kalu pi masjid pkai kst/selipar plg buruk..hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates