Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, January 10, 2012

3 Berus Gigi Percuma Buat Penggemar Susu

Ada sesiapa penggemar susu di sini?


Jika ada mari pakat ramai-ramai membeli susu Wyeth S-26 Progress kerana ada percuma berus gigi. Tapi ini untuk bayi dan kanak-kanak sahaja tau! Ahad lepaskan abah ada membeli belah di tesco untuk membeli barangan keperluan rumah dan Nur Iman.


Sebenarnya Nur Iman memang dari kecil lagi minum susu jenis ini dan abah pernah cuba tukar jenama susu tapi dia taknak dan kurang minum. Mungkin sudah menggemari rasa susu jenis ini.




Sedar tak sedar harga susu semakin mahal. Memang banyak betul harga barangan yang naik dalam diam. Korang perasan tak?



Abah beli dua kotak susu dan sempena promosi harga sekotak adalah RM38.90 untuk 1.2 kg, murah sedikit berbanding harga biasa jika tidak silap abah hampir RM43.00.

Berus gigi ini menggunakan dua bateri alkali AAA dan akan abah gunakan untuk membersihkan gigi Nur Iman. Kita kena ajar anak-anak berus gigi sejak dari kecil agar gigi mereka bersih dan putih tak jadi macam kita kuning.hehehe..tul tak?

Selamat menggosok gigi!



3 comments:

  1. x pernah amik tahu pun bab2 rege susu ni..pas2 ni kena amik tahu la
    lalalalalala =)

    ReplyDelete
  2. Kali terakhir bg anak susu ni tahun 2006 duly, mmg mahal Dan rasanya sedap, mmg ye kene ajar anak Beria Gigi Dari Kecik, utk biasakannya

    ReplyDelete
  3. anak sy still minum susu ibu..ehehe..btw,anak sy guna berus gigi mcm ni jg tp brand oral b..yg tak bestnya kalau berus gigi dia adalah bercinta..huhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates