Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 14, 2011

32 Tenung Wanita Seksi ini Anda akan Nampak....

Jom kita tenung gambar wanita ini..

Apa yang perlu anda lakukan adalah :-

1) Tenung atau renung bintik merah yang terdapat pada hidung wanita ini selama 30 minit saat.
2) Alahkan pandangan anda ke syiling/ dongak ke atas
3) Pastikan mata anda berkelip beberapa kali
4) Bagitau abah apa yang korang nampak???


English Version ~~~~~

Amazing Magic Image
1. Stare at the red star on the girl’s nose for 30 seconds
2. Turn your eyes towards the wall/roof or somewhere else on a plane surface
3. Keep blinking your eyes!

 
You'll be amazed!








32 comments:

  1. SALAM,
    DAH TENUNG DAH ....


    p/s. Special invitation ...Jemput ke BBB pada 18 dis ni.

    ReplyDelete
  2. sya nampak bayang gambar tu jugak...

    ReplyDelete
  3. Anda akan nampak wajahnya yang sebenar!

    ReplyDelete
  4. 30 minit ke 30 saat? dah tenung dah nampak muka pompuan tu..

    ReplyDelete
  5. nampak muka pompuan tu..cantek

    ReplyDelete
  6. nampak wajah sebenar dia,,.. tapi sekejap sgt.. tak cam sape

    ReplyDelete
  7. nampak bayang dia ..
    kat dinding pun ada..
    heheheh

    ReplyDelete
  8. nmpk wajah sbnr dia..tp x sempat donagk kt siling pon..gerak kepala terus nmpk tp skejap sangat

    ReplyDelete
  9. A'AH LA NAMPAK MUKA PEREMPUAN TU..TP SAPE TU??

    ReplyDelete
  10. nampak wajah sebenar
    wanita tu..lawa ye :)

    ReplyDelete
  11. guna sotoshop aje

    Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

    ReplyDelete
  12. org lelaki kalau tenung nampak kot..kalau org pompuan tak nmpk apapun :)

    ReplyDelete
  13. Kim Kardashian ker? hihi~
    Wanita India atau pun artis bollywood. Rasa, dia ni artis kot?

    ReplyDelete
  14. ilusi optik-nampak gambar pompuan tu jugak...

    ReplyDelete
  15. haduh rumah xde shiling la pulak :P

    ReplyDelete
  16. bintik tu ada kat syiling hahahaha

    ReplyDelete
  17. Nampak muka dia balikla... takut pulak tengok ada gambar orang kat dinding hehehe

    ReplyDelete
  18. bayangan wajah itu menghantuiku..huhuhuhu

    ReplyDelete
  19. laki k pompuan k nmpak r pompuan tu...lawa...

    ReplyDelete
  20. blurr dibuatnya.. masih nmpk yg sama..

    ReplyDelete
  21. aah ke ABAH! cik ana pon nmpk jugak! =P






    luv,
    cik ana

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates