Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 4, 2011

20 Membekal peralatan burung walit

Sebut sahaja perniagaan burung walit, pasti ramai yang terbayangkan satu industri yang cukup giat berkembang pada hari ini.

Berbekalkan dengan kos permulaan yang agak besar, industri ini menjanjikan pulangan yang cukup lumayan jika mengikut panduan dan garis panduan yang betul.

Potensi besar dan berkembang industri ini ke pasaran antarabangsa menyebabkan Agrobank bersetuju mengeluarkan pembiayaan berjumlah RM67.7 juta kepada mereka yang berminat menceburi industri sarang burung walit.

Kepada mereka yang berminat untuk membeli peralatan burung walit ini boleh lah emailkan kepada abah sebab abah ada kawan yang menjual peralatan sarang burung walit ini. Emailkan kepada abah di azizulidrus@gmail.com atau sms 012-9552183.

Basic package (with FREE consultation for usage of equipment):


a. 4 bags swiftlet droppings (1 bag = 20 litre paint drum)
b. 1 set Remote Hygrometer (2 unit set)
c. 1 unit Humidifier with preset timer
d. MP3 CDs (set of 3 bird sound)
e. 20 units of tweeters with condensers
f. 2 sets MP3 player and amplifier with 1 preset timer
g. 1 bottle (1.5 litre) of SP-solution (Perfume)
h. ‘Step-by-step Guide to the Cultivation of Edible Nest Swiftlet’ guide Book. 

AUTO SOUND CHANGER - RM 1300/PCS 
HUMIDITY SENSOR-PRICE RM 480/PCS INCLUDING DELIVERY WEST MALAYSIA 

dan pelbagai lagi peralatan untuk membina sarang burung walit ini.

Abah cuma tolong kawan dan abah tolong anda yang sedang mencari peralatan untuk membina perniagaan sarang burung walit ini.

20 comments:

  1. bagus promoi ni..mudah2an ada yg berminat

    ReplyDelete
  2. bagus la... tolong kawan2 .. payah kawan nak tolong kawan .. hehe

    ReplyDelete
  3. burung walit tu burung layang-layang

    ReplyDelete
  4. owhh burung layang-layang..
    cina selalu la buat bisnes ni..



    luv,
    cik ana.

    ReplyDelete
  5. kaya woo bisnes burung ni... renjer slalu jumpe cina wat bangunan tepi2 sg.. pastu buh tape burung layang2 tu.. mahal kot harga die???

    ReplyDelete
  6. semoga sukses!! macam mana rasanya ye?? :-)

    ReplyDelete
  7. sebut burung walit teringat shamsul grau grau..hehehe

    ReplyDelete
  8. wah.. bagus tlg kawan2 ni.. moga ada yg berminat

    ReplyDelete
  9. hehehe..bagus bagus..camni la kawan

    ReplyDelete
  10. abah je lah join busness tu..

    masyukkkk tau!

    ReplyDelete
  11. hehehe..abah terasa nak buka bisnes tp ntah lah mcm belum bersedia je..hmmm..tkde kekuatan

    ReplyDelete
  12. katanya burung ni banyak khasiat kan bah

    ReplyDelete
  13. burungnya ke sarangnya?sarangnya kan

    ReplyDelete
  14. pernah lalu kat tempat sarang tu
    bunyinya bising sgt kan

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates