Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, December 11, 2011

15 Nur Iman Belajar Bertudung

"Abah Iman, belikanlah Nur Iman satu tudung, kat sini dia asyik nak pakai tudung kakak-kakak dia", kata Owner nursery Nur Iman masa hantar Nur Iman.

Abah pun ceritakan pada ibu dan ibu belikan tudung kanak-kanak Khamis yang lalu di pasar malam Selayang. Mahal juga tudung kanak-kanak ye, RM7.00 satu.

Tengoklah tu bergaya nombor 1 siap nak pakai spek mata hitam lagi

Macam senget je pakai tudung tu

Ada  gaya model cilik tak saya?


Rambut nampaklah Nur Iman, nanti suruh ibu belikan anak tudung pula ya

Budak-budak sekarang memang pandai sangat bergaya betul tak?

15 comments:

  1. comelnya Nur Iman bertudung...tambah ngan spek tu..makin cute...dah pndai bergaya anak abah yer....

    ReplyDelete
  2. comelnya Iman pakai tudung.. Didik dari awl InsyaAllah Iman ni esok-esok jadi gadis ayu..

    ReplyDelete
  3. alahai comeinye anak dara ni pakai tudung....takpe kalau dia nak pakai tu...kite bg support 200%...mudah mudahan bila dewasa nanti dia trus jdkan amalan...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.....comelnya dia.

    ReplyDelete
  5. gambar pertama sesuai sngt dgn gambar katun kat tv tu hahahaha
    comel je..huk huk ^^

    ReplyDelete
  6. Hihi comel, mcmana abah letak iklan nuffnang large rectangle ni ek? Mobile view Version pon nmpk jugak

    ReplyDelete
  7. amboi amboi amboi...gaya sakan nampak nur iman =)

    ReplyDelete
  8. SALAM,
    TERUSKAN... LAIN MACAM SAIZ CERMIN MATA TU. EMAK PUNYA KOT.

    ReplyDelete
  9. hahahha, macam artis gitu...hiihih

    ReplyDelete
  10. Comelnya iman bertudung... siap posing lg...

    ReplyDelete
  11. comel tp kena pakai brooch kecik kat bwh dagu. besar sgt nmpk tudungnya tu.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca dan drop komen.
Jangan lupa like page fb abah khalisha

Busuk.org

GuaBlog

Apesal

 

abah khalisha Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates